- Home
- Digitale helpdesk
Digitale helpdesk
De digitale helpdesk biedt ondersteuning aan wegbeheerders, opdrachtgevers, aannemers en andere belanghebbenden op het gebied van tijdelijke verkeersmaatregelen. Waar de CROW zich uitspreekt over de interpretatie van de richtlijnen WIU, kun je bij de WegAlert-helpdesk terecht voor verschillende onderwerp. Denk daarbij aan advies over technische details van de toe te passen of toegepaste verkeersmaatregelen tot het naleven van de richtlijnen in bestekken. Het doel is om professionals te voorzien van de juiste informatie om zo veilige verkeersmaatregelen te bevorderen.
De digitale helpdesk biedt advies via een vast format van een vragenlijst en een antwoordformulier. Dit maakt het gemakkelijk om snel de juiste informatie met de WegAlert-helpdesk te delen. Onze collega’s streven ernaar een vraag binnen drie werkdagen te beantwoorden.
Om een duidelijk(er) beeld te geven van hoe de helpdesk jou kan helpen, worden voorbeelden van vragen gegeven die vaak bij foutieve bestekken worden gesteld. Dit helpt niet alleen om snel antwoorden te krijgen, maar het draagt er ook aan bij dat je goed voorbereid bent op mogelijke problemen die tijdens uitvoering kunnen optreden.
Kortom: met de digitale helpdesk heb je altijd een betrouwbare bron van informatie en ondersteuning binnen handbereik.
Hulpmiddelen
Bijlage met uitleg bij NLA-richtlijnen en toetsing arboverplichtingen in de uitvoeringsfase.
Vraag eenvoudig hulp aan voor tijdelijke verkeersmaatregelen via het contactformulier.
Bekijk ook deze thema's
Toegang tot actuele kennis is cruciaal om veilig en effectief te werken in onze voortdurend veranderende branche.
BRL9101-certificering waarborgt veilig werken langs de weg volgens strikte veiligheidsnormen.
Door I&O te delen verbeteren we samen processen en versterken we de veiligheidscultuur.
Extra veiligheidsmaatregelen op vluchtstroken beschermen wegwerkers en vergroten de veiligheid.
Wie wordt Meest Veilige Opdrachtgever van het Jaar en zet verkeersveiligheid in de spotlight?